PRELEGENCI

Przedstawiamy Państwu naszych wspaniałych prelegentów.

STOPNIOWO BĘDZIEMY “ODKRYWAĆ” KOLEJNE SYLWETKI.

 

 

Prelekcja: Jak zostać bohaterem swojej przyszłości? – Historia mojej kariery – gość specjalny.

Rafał Mikołajczyk

Reprezentant kraju w parakolarstwie, wielokrotny mistrz Polski, zwycięzca pucharu Europy i świata. Prawnik i prezes dwóch Fundacji, aktywizujących osoby z niepełnosprawnością.

Pochodzę z Długopola Górnego – małej wsi leżącej w Kotlinie Kłodzkiej. W okresie pomiędzy czwartą, a piątą klasą szkoły podstawowej zacząłem biegać. Polubiłem te chwile, gdy rywalizuje się z samym sobą, gdzie myślenie odgrywa niewyobrażalną rolę. W niedługim czasie osiągnąłem kilka sukcesów w biegu na dystansie 400 m, 1200 m i sztafetach wraz z reprezentacją szkoły. Czułem, że przede mną lata pracy i zdobędę medal w wielkiej imprezie sportowej. W październiku 2004, w 2 klasie gimnazjum …  c.d. na konferencji – zapraszamy!

 

 

Prelekcja: Podróż Bohatera – gra jako narzędzie doradcy zawodowego i coacha.

Katarzyna Karska

Doktor nauk społecznych, właścicielka firmy: Duża Rzecz, coach PCD – Noble Manhattan Coaching, trenerka, coach. Stypendystka programu „Innowacyjny Naukowiec Mazowsza”. Swoją jedenastoletnią karierę zawodową zaczęła jako kierownik biura karier, doradca zawodowy. Potem, pełniła funkcję eksperta merytorycznego w projektach, skierowanych na tworzenie narzędzi rozwojowych, wspierających w karierze zawodowej.

W 2017 roku, czterokrotnie wygrywała w konkursach na innowacje społeczne. Była również członkiem komisji oceny projektów innowacyjnych w projekcie Akcja Inkubacja. Jest autorką założeń metodologicznych do ogólnopolskiej metody badania predyspozycji zawodowych „Vademecum Talentu” oraz licznych publikacji o tematyce poradnictwa zawodowego i rynku pracy. Autorka gry coachingowej Podróż Bohatera®. Posiada kompetencje w zakresie diagnozowania i zarządzania talentami (Certificate in Talent and Career Management) IBD Business School oraz asesora w projektach rozwojowych i rekrutacyjnych Assessment Centre oraz Development Centre.

 

Prelekcja: Projektowanie kariery – różne drogi – studium przypadku karier w firmie Żabka Polska

Piotr Stróżyk

Trener biznesu, manager HR, wykładowca w WSB w Poznaniu, absolwent UAM i CDV w Poznaniu. Pierwsze kroki zawodowe stawiał jako nauczyciel, by przejść przez niemal wszystkie poziomy oświaty. Jako wolontariusz zaangażowany w różnych organizacjach (od wsparcia wychowawczego w domu dziecka, po prowadzenie wykładów w towarzystwach uniwersyteckich trzeciego wieku). Przygoda z biznesem to przede wszystkim praca od 2008 r.  w największej w Polsce i Europie Środkowej sieci sklepów sektora convenience, gdzie rozpoczynał w obszarach finansowych, dalej we wsparciu sił sprzedaży, a następnie w szkoleniach jako Trener i  Kierownik Działu Szkoleń. Aktualnie pracuje na stanowisku HR Biznes Partnera wzmacniającego rozwój Pracowników. Opracował koncepcję i uruchomił Akademię Żabki – przestrzeń szkoleniowo rozwojową dla pracowników, nagrodzoną m. in. Przez Krajową Izbę Gospodarczą, w ramach konkursu „Pracodawca Godny Zaufania”, w kategorii: edukacja. Prywatnie pasjonat regionalizmów poznańskich: gwary, kuchni, historii.

 

Prelekcja: Z kim wyruszamy w przyszłość? – Głos pokolenia Z, czyli jacy jesteśmy. 

Sara Waszyńska

Właścicielka agencji marketingowej, specjalistka z zakresu marketingu online i budowania efektywnych kampanii sprzedażowych. Przedstawicielka pokolenia Z. Pracę w branży kreatywnej rozpoczęła w wieku 16 lat powoli zdobywając doświadczenie związane z każdym aspektem budowania i promocji marki. W wieku 20 lat, tuż po zdaniu matury, założyła agencję marketingową, która urosła w zawrotnym tempie i aktualnie realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów. Od zawsze „wolny strzelec”. W codziennej pracy skupia się na ścisłej współpracy z klientem i angażuje go we wszystkich etapach kampanii. Przekonuje, że agencja marketingowa jest tylko mózgiem, który może poukładać procesy sprzedażowe i wspomóc w kwestiach technicznych, ale to właściciel firmy jest sercem swojego biznesu. Bez współpracy mózgu i serca nie ma efektów.

 

Prelekcja: Social media w rekrutacjach

Agnieszka Wnuk

Doradca LinkedIn, prowadzi szkolenia z budowania profesjonalnego profilu. Specjalista Social Sellingu na LinkedIn. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży i w marketingu B2B. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Wie, jakie działania marketingowe należy podejmować, aby tworzyć spójną strategię dla firmy. Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Marketing B2B to jej specjalność, a szczególnie branża przemysłowa. Doradza, jakie działania prowadzić i jak współpracować z działem sprzedaży. Organizatorka spotkań LinkedIn Local w Poznaniu.  https://www.linkedin.com/in/wnukagnieszka/ ,https://agnieszkawnuk.com/

 

 

Prelekcja: Jak badać kluczowe kompetencje. Narzędzia dla doradcy zawodowego.

dr Magdalena Barańska

Doradca zawodowy, pedagog, nauczyciel akademicki, adiunkt w Zakładzie Kształcenia Ustawicznego i Doradztwa Zawodowego WSE UAM. Jej zainteresowania naukowe oraz badawcze koncentrują się wokół problematyki kształcenia ustawicznego, doradztwa zawodowego, edukacji akademickiej i uniwersytetów, planowania kariery edukacyjno – zawodowej.  Koordynatorka ds. programu Ambasador WSE na Wydziale Studiów Edukacyjnych UAM, członek Wydziałowego Zespołu ds. współpracy z otoczeniem społeczno – gospodarczym, opiekun Studenckiego Koła Naukowego Przedsiębiorczości „InSpirio”. Posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą,  osobami  z niepełnosprawnością, bezrobotnymi z III profilu, zatrudnionymi, nauczycielami i doradcami zawodowymi.  Od 2010 roku współpracuje z różnymi instytucjami realizującymi doradztwo i szeroko pojęte usługi szkoleniowe, doradcze i edukacyjne do których należą między innymi: Biuro Karier UAM, Fundacja Aktywizacja, Virtus Centrum Wsparcia Aktywności i Rozwoju, Arena Kreatywnej Edukacji, CKZiU w Strzałkowie, Edu-M. Szkolenia. Szkoła Jazdy, Szkoleniowiec, CWRKDiZ w Kaliszu.

 

Prelekcja: Co zabieramy ze sobą? – Potrzeby i pragnienia. Reiss School Motivation Profile® –  jako miernik życiowej satysfakcji. 

Dorota Żuchowicz

Ekspert w dziedzinie edukacji, twórca projektu doradczo- edukacyjnego „TalentMap”. Była członkiem elitarnego, pierwszego zespołu budującego od podstaw szkolnictwo niepubliczne w Polsce. Jest autorką pierwszego programu nauczania geografii jak i ekonomii, podstawy przedsiębiorczości a dzisiaj wykłada dla maturzystów zarządzanie projektami. Oprócz prowadzenia zajęć przez wiele lat pełniła funkcje wice dyrektora. Jako osoba poszukująca, lubiąca biznes drugiej połowie lat 90-siątych zaczęła pracować  dla grupy EMPiK Media&Fashion gdzie  pełniła funkcje  Dyrektora HR –na co dzień zajmowała się rekrutacją, szkoleniem i budowaniem ścieżek karier pracowników. W ramach swojego stanowiska stworzyła nie jedną Akademię Talentów, która miała na celu rozwój pracowników aby mogli objąć wyższe, menedżerskie stanowiska, Pracując w środowisku międzynarodowym, również dla innych krajów nabyła wiedzę, jak ze względu na kulturę możemy mieć inne potrzeby, co innego nas motywuje. Dzisiaj na co dzień łączy pracę zawodową w biznesie z budowaniem firmyTalentMap.  „Każdy ma jakiś potencjał i swoje potrzeby. Pytanie, co jest ważniejsze? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale jedno jest pewne – jeśli mamy uświadomione własne” – to motto Doroty Żuchowicz.

 

Prelekcja: Kompetencje przyszłości. Jak uczyć się skutecznie? – LLidero

Martyna Bochna

Absolwentka zarządzania (UEP, 2019). Pisanie to jej pasja i właśnie dlatego dołączyła do zespołu LLIDERO. Zamienia koncepcję szkoleń na interesujące historie. Dba o każdy drobiazg, a szczególnie o prostotę języka w komunikacji.

 

 

Marek Vogt-Goliasz

Miłośnik e-learningu z 10-letnią praktyką, członek zespołu LLIDERO. Absolwent kognitywistyki (UAM, 2011) i zarządzania projektami IT (WSB, 2012). Projekty e-learningowe zna na wskroś – od strony metodycznej, technicznej i zarządczej. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem na konferencjach branżowych oraz zajęciach dla studentów. Fan prostego języka w komunikacji.

 

 

 Prelekcja: Jak działa startup? – krok do własnego biznesu.

Bartosz Burek

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, od 8 lat Prezes Zarządu firmy City-nav Sp. z o.o, która jest właścicielem Jakdojade.pl. Podczas studiów wraz z kolegami uruchomił start’up pod marką Jakdoajde.pl. Jest to najpopularniejszy planer podróży komunikacją miejską dostępny w 23 miastach w Polsce. Usługa dostępna jest przez aplikacje webową oraz aplikacje mobilne na system iOS, Android i Windows Phone. Obecnie Jakdojade.pl jest jedną z najbardziej znanych polskich aplikacji, z której korzysta ponad 3 mln użytkowników miesięcznie. Prywatnie międzynarodowy sędzia unihokeja. Interesuje się nowymi technologiami i sportem, gdzie najnowszą pasją jest kitesurfing.

 

Prelekcja: Ramy kwalifikacji, czyli rozkład jady na stacji Kariera – Instytut Badań Edukacyjnych

Dariusz Sikorski

Trener biznesu, szkoleniowiec, coach. Wieloletnie doświadczenie w nauczaniu oraz w szkoleniu dorosłych. Znajomość realiów biznesu uzyskana na stanowiskach menedżerskich oraz trenerskich w sektorze finansowym.Aktualnie doradca regionalny do spraw Zintegrowanego Sytemu Kwalifikacji. Kwalifikacje pełne na poziomie VII Polskiej Ramy Kwalifikacji oraz cząstkowe w zakresie prowadzenia szkoleń metodami aktywizującymi oraz treningu interpersonalnego.